HopptÀvling med Avalon & Kupido

(null)
Avalon👆Kupido👇
(null)
Min sista tĂ€vling pĂ„ Avalon och han avslutar pĂ„ topp precis som jag önskat och trott. Han tyckte det var superkul att fĂ„ vara med och bĂ€st i klassen, alltsĂ„ snabbaste ekipaget och dubbelkolla men det betydde ingenting för det Ă€ndrat till clear round utan att sĂ€ga nĂ„got innan. TrĂ„kigt, hĂ€r trodde jag att han skulle fĂ„ en blĂ„gul eftersom det var tidshoppning men vad fel man kan ha. En rosett fick vi med oss iallafall, synd bara att man aldrig hann ta nĂ„gon med hĂ€sten. Funderade ett tag om jag skulle efteranmĂ€la mig till nĂ€sta klass men det slutade med att vi nöjde oss med den hĂ€r rundan dĂ„ han verkligen tyckte det var kul. Dessutom gick tĂ€vlingen sĂ„ fort eftersom det inte var nĂ„gon prisutdelning och inte sĂ„ mĂ„nga starter. SĂ„ direkt nĂ€r jag var klar med Avalon var det bara att börja med Kupido. Det var tvĂ„ klasser mellan Avalons och Kupidos men man hinner inte med sig Ă€ndĂ„. Kupido kĂ€ndes bra pĂ„ framhoppningen men pĂ„ banan sĂ„ sket det sig direkt. Jag orkar inte.... 8 fel i grunden mer behöver jag inte sĂ€ga. Det var inte vĂ„r helg denna gĂ„ng men ibland undrar jag nĂ€r Ă€r det vĂ„r tur att skina. Det svider lite att gĂ„ frĂ„n tre första placeringar till bara en tredjeplats men man kan inte alltid vinna Ă€ven om det Ă€r det man vill.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0