Sverige ett mål, ett steg närmare GULD!

Sverige har gjort mål och leder nu över Kanada och håller dem nollan så kommer Sverige ta hem guldet, man kan ju alltid hoppas. Det har varit en schemalagd dag, först till stallet och sedan kalas. Åkte upp till stallet och idag red jag Boye, första och även den enda gången för den här veckan. Jag red ut honom i skogen och det gick ju smidigt det och herre vad varmt det blir så jag höll mig i skogen hela tiden men det går ju bra det med. En snäll och pigg Boye var det ute i skogen och sedan var det bara åka hem, duscha och fixa sig inför firandet av min moster. Åt tacos där och blev kvar tills vi åkte hem för att kolla på hockeyn men har inte suttit något vid tv:n. Hörde att Sverige gjorde mål så sprang dit och kolla men ska väl se den sista perioden nu och håller tummarna på att Lundqvist inte släpper in en enda puck.
Tyvärr fick det bli en gammal bild, måste bli bättre på att ta nya så jag kan få upp lite grönare bilder, snön är ju faktiskt inte längre kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0