K R I S T I H I M M E L S F Ä R D S D A G

 
Låg kvar i sängen ett tag och hade turen att bli serverad räkmacka på sängen. Klädde på mig och gick upp och åt frulle. Sedan blev det lite rensning ur lådor och sedan fick det bli en paus..
 Paus från städningen och medan åkte jag och Madicken upp och jag red. Det blev lite markarbete för mig och Boye, Madicken fick agera tränare för oss. Tre plastbommar på ena långsidan också hade vi först tre travbommar på volten som sedan ändrades till galoppbommar. En bra övning för både häst och ryttare, både att komma på volt och bara enkla bommar på marken. Jag märker ibland att yttersidan vill gärna glida ut i ena varvet på honom och det är ju lite si och så med bommar. Det är inte Boyes favorit om jag säger så, han föredrar att kolla på dem först annars åker bromsen i. Det blir en stor skillnad när man känner att det flyter på och vi fick till det tillslut till allt och B var duktig.
När vi kommer hem har vi besök av Pontus, Elin och Saga. Det är dags för middag och det blir grillning och därav fortsatte jag inte med städningen, rensning ur lådorna. Det blev grillat och sedan blev det lite singstar och klockan börja rulla iväg, Vet inte om jag ska sätta mig en stund men man vill ju gärna få bort det innan man ska sova sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0