Vad hände igår och vad har jag gjort idag?

Torsdag - Dags för tenta, har ingen susning om hur det gick egentligen men jag håller tummarna att det gick bra. Jag gjorde det jag kunde och mer än så kan jag inte göra. Hem och andas ut, ladda upp inför ett träningspass på etic och sedan har man hunnit med stallet en sväng också. Fick även samtal gällande sommarjobb, tummar vi upp för.När jag kom hem från stallet var det dax att hoppa in i duschen och på stallet blev det prat om hår och klippning så tänkte jag att det var dags igen att toppa håret på mig själv. Några centimeter kortare och inga slitna toppar och jag är nöjd. 
Fredag
Vaknar upp och man ska åka till skolan, lika peppad varje gång. Det var sagt att vi inte skulle gå hela dagen men så blev det visst ändå. Började skolan med lite föreläsning, genomgång och avslutade dagen med lite räkneuppgifter dock ska det bara va max två räkneuppgifter på tentan och det var inte det viktigaste att kunna dem tydligen.
Efter skolan kom vi hem och ladda upp inför stallet och åkte dit, började med att rida ut i finvädret men det är väl lite tråkigt att det är så hårt på vägarna. Vissa stigar i skogen funkade bra att skritta på så det blev lite blandning av skog och väg, Madicken på Boye och jag på Ricken, han har ju haft lite av en vilovecka nu så det blev en lugnare uteritt men han njöt och tyckte det var skönt att få komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0