Ont om tid...

Vi är redan inne på mars månad och jag började dagen med jobb och efter det hann jag knappt hem innan morfar ville att jag skulle hänga med honom för att hjälpa till med lite handling. Sedan stannade vi till hos kusinerna där i fikade wienerbröd som morfar fixat. Sedan var det hem för att byta om och åka till stallet och som alltid är det lite ont om tid men man är väl van. Pia sjuk så vi hade typ självständig ridning, gorde någon övning i skritt och lite i trav. Kupido var lite seg när jag skulle flytta honom i skritt i början men gjorde det bättre i trav, lättare att man ska stämma av istället för att driva på. Vi red skänkelvikning på hörnlinjerna och sedan fortsatt vi red öppna på resten av långsidan. När vi väl kom hem från stallet blev det middag, hemlagad pizza samtidigt som vi såg tv syrran och jag. Nu sitter man redo att lägga sig, nyss flätat håret för att inte bli så kall av det blöta håret.  
Gud vad jag tycker om den här hästen, finaste K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0