Upptäcksfärd...

Denna dag har varit bra, hur mysig som helst. Tog en sovmorgon idag bara för att jag kunde och klev upp för att fika frukost innan man skulle ta på sig ridkläderna för att bege mig mot Avalon och Boye. Det blev en mysig ridtur på hästarna och även fast det var premiärturen för både knutarna och Avalon så gick det bra, vi hittade tillbaka och fann ridvägen vi planerat att rida in på. Efter i dag har jag insett att jag måste införskaffa mig en tröja som jag får ner min stora mobil i och som man kan rida ut i när det är sommar, en hyfsad sval tröja och långärmad. Hur ska man annars få några bilder om man inte får med sig telefonen men samtidigt vill man inte dö i värmen. Vi red ju i skogen för det mesta och vinden var alldeles lagom, det tackar jag för i min vindjacka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0