Vinner matchen efter straffar...

Idag klockan sju var det hockey, pappa hade biljetter så vi passade på att gå och kolla, varför inte lixom. Timrå mot Vita hästen och efter ordinare matchtid, efter förlängning och efter sista straffen tar Timrå hem segern tillslut. Jag kan erkänna att jag tappade tron ett tag där i tredje perioden men det ramlade in lite mål vilket gjorde att det blev förlängning. Förlängen var ganska tråkig, hände inget och det gjorde det inte heller i början av straffarna men en av de alla sex straffläggarna satt den i samma veva som klubban gick sönder. Vinst till Timrå och finns inte mycket mer att söga, ingen gladare än oss. Nu ska jag kolla lite youtube efter att ha sett idrottsgalan och antar att alla sett det om inte sett det på sociala medier men jag tar det igen, PEDER VANN JERRINGPRISET, HURRAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0