Intervju

Ingen skola för idag men ska försöka skicka in en uppgift som ligger klar sedan ett tag tillbaka. Kom hem från stan för en halvtimma sedan då jag varit på jobbintervju som jag hoppas gick bra, det kändes klart bättre än den första jag gjorde även om jag var nervös idag med. Vi får se vad som händer här efter, nu ska det bli någon lättare lunch innan vi åker mot stallet. Igår red jag Boye inne, vi åkte dit efter vi skrivit klart PM och vi skulle bara läsa det innan vi skickade in det. Boye var faktiskt lite piggare än vanligt, han fick göra mycket övergångar i början och sedan red jag lite öppna. Avslutade med tre galoppbommar, mitten höjdes upp litegrann. Idag blir det en uteritt för Boye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0