Elektors boy Dara

Idag är det lördag och medan syrran var på utbildning så var man hemma och chilla. Nä men har inte gjort så jätte mycket idag. Jag åkte iväg till stallet eftersom jag hade Boye själv idag, det tar ju lite längre tid när man är själv men det går ju bra det med, skönt att slippa syrran säg. Åkte dit lite innan intag, så hämtade honom de första jag gjorde och kollade vattnet i hagen i samma veva. När man var redo och klar för att rida ut så hade det redan hunnit mörkna men vi begav oss ut i snön och det blir ju lite ljusare när allt är täckt med snö. Boye var framåt och glad att få komma ut och han har fått ett sår vid mulen men det var mycket bättre idag så nu håller vi tummarna för att det blir bra om någon dag. Efter ridturen var det bara några stallsysslor kvar att göra innan man åkte hem för att käka middag.
 
Nu har man suttit några timmar framför datorn i hopp om att komma hitta något bra om köpbeteende men det är lättare sagt än gjort. Har inte hittat något bra på den fronten men fått lite annat skrivit men det finns kvar att skriva och lär väl sitta uppe en stund till innan jag hoppar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0