Avslutning med u-sek

Idag var det dax för avslutningen som vi alla väntat på, vi brukar alltid göra någon aktivitet på nöjeshallen som ett avslut efter det gågna året. Nu blev det inte direkt nöjeshallen då nästan allt därifrån har flyttats upp till södra berget men få köra på ett nytt ställe med ny bana skadar inte. Det blev lasermaxx som vi kört även tidigare år så det var väl bra och lite roligt att det var lite annat även om jag tyckte att det var bättre bana när det var på "nöjeshallen". Det var svin kul som alltid trots att bana var tråkigare eller sämre. Första spelet var ju mycket att lära känna banan, hitta alla ställen och framförallt veta vart man ska hålla sig även om jag springer runt som en dåre. Fotbollskonditionen sitter i även om jag inte springer lika mycket nu men har väl aldrig haft något problem att springa. Det är bara låta benen jobba och det gick ju bra det här, höll mig på benen vilket jag inte gjorde för något år sedan så det är jag väldigt glad över. Har nog sprungit av mig all energi för den här kvällen så inatt somnar jag nog snabbt förhoppningsvis. Tror alla tyckte det var en rolig kväll och nu är nog alla pepp inför ett nytt spännande år även om jag tackar för mig. Lånar bilden från u-sek insta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0