Alltid kul att prova något nytt!

Det blev inget inlägg om dagen igår. Började dagen med jobb, efter det var man lite seg så tog en powernap med kissen när jag kom hem innan jag och syrran drog iväg till stallet. Någon gång efter sex tiden skulle vi käka middag då brorsan och Elin skulle äta med oss. Det blev kött och potatis med sås och sedan lite kortspel, plump där man tog hem spelet.
Idag var det måndag igen och denna vecka har vi skola så nu får man lite mer koll på vilken dag det är. Det är så lätt att glömma när man inte har någon skola. Idag hade vi saker inplanerade så vi stack till stallet tidigit imorse och gjorde klart allt där, åkte hem och duscha för att hinna få i sig lite lunch. Jag och syrran skulle nämligen in till banken i stan där vi hade ett bokat möte så att säga. Efter vi var klar där passade vi på att gå in och träffa moster som jobbar i princip bredvid. Sedan blev det en liten snabb runda genom några butiker i stan men fann inte något intressant som jag fick med mig hem, inte en chock precis. Vi gjorde ett stopp på lager också men även där kom vi båda tomhänta ut. Nu har jag sett på tv, först var det glamour, guldbaggegalan och nu sitter jag och halvtittar på Robert Gustafsson 25 år. Imorn blir det nästan en hel dag på skolan, hela två förelsäningar har vi så det är en mer än vad vi brukar men det var ju ingen förra veckan så det är bra att vi kommer igång nu.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott

Svar: Verkligen :)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0