söndag & måndag...

Söndagsförmiddagen blev en repris av förra veckan och sedan åkte man hem och gjorde sig iordning. Åkte ut till Alnön på eftermiddagen där vi var kvar hela kvällen. Hem för att se lite tv, bland annat Innan vi dör och efter det blev det läggdags för att vara pepp och pigg inför en ny kommande vecka. Idag vaknade man, gjorde sig iordning och fick skjuts till simhallen där jag satt en stund innan jag begav mig mot jobbet. Gick till jobbet och har suttit den mesta tiden vid datorn och fortsatt göra utbildningen som jag hade kvar. Sedan fick jag sitta och kolla lite med en kollega tills jag gick hem för dagen. Nu blir det stallet efter att ha läst lite i skolboken, nu väntas ett ridpass på Boye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0