Snöstorm eller vad..

Snöat hela gårdagen var det onsdag och dagen bara swishade förbi bokstavligen. Jag vaknade åkte till simhallen, väntade en stund där innan jag begav mig mot jobbet. Det var inte alls lika mycket folk där igår som det var i tisdags och det kanske beror på vädret, kan tänka mig det. Med andra ord var det en lugn arbetsdag och kanske lite för lugn. Efter jobbet fick man gå i snön som gick ända upp till skorna men vi får ju se hur länge snön ligger kvar. Så när både jag och syrran var hemma så hämtade vi upp Linnea och åkte upp till stallet. Det var lite tidsbrist så det var tur vi var tre, Madicken red, jag och Linnea fixade stallsyssorna åt Boye samt gjorde iordning våra ridskolehästar inför ridpasset. Det blev lite hoppning, främst för att jag ska tävla på söndag och jag längtar redan. Vi hade tre sockerbitshinder som bildade två bågar och på ena långsidan hade vi, bom två galoppsprång och ett räcke medan den andra långsidan var det bom ett galoppsprång och en oxer. Kom lite dåligt in på bommarna, det kändes som om dem var lite ivägen igår. Annars gick ridpasset bra, jag tycker att han känns fräsch och han är minst lika laddad som jag. Han har blivit lite mer framåt nu det sista två veckorna och det är kul med lite fart också bara det är kontrollerat. Tycker om den här hästen super duper mycket, bästa K!
Efter vi ridit hade vi årsmöte med ungdomssekktionen och sen när det var klart kunde vi åka hem, käka middag och sedan var typ dagen över.

Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo

fin bild =)

ha en bra dag

Svar: Tack, detsamma😊
None None

2017-02-23 @ 12:15:12
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0