Godnatt folket

Dagen håller på att lida mot sitt slut och har varit lite slut och trött efter dagen på stallet. Det var ju tävling och när man kom hem käkade vi tacos, vilket var väldigt smaskigt för min mage just då. Var så himla hungrig efter stallet men hade vaknat lite tidigare än vanligt också. Vet inte om klockan var kvart i fem eller kvart i sex, det ska jag låta vara osagt men jag kunde inte somna om. Så jag spelade lite hayday och sedan blev det ett par avsnitt av Heart of Dixie. Nu i efterhand hade det varit ett perfekt läge att ta och läsa mer i boken men så smart var jag tydligen inte. Ska läsa nu innan jag somnar så jag blir klar med kapitlet jag håller på att läsa.Somnade om en kort stund innan jag hade ringing för att vi skulle kliva upp och åka till stallet. Trött, ja lite men vi drog på oss kläder, hämta kusin och drog. Mer behöver jag inte säga för har redan tagit upp hur det gick, en rosett med mig hem av en möjlig. Super! Nu ska jag hoppa i säng för imorgon blir det jobb också är familjen bort bjuden på middag och sedan får man se om man hinner ner något till mormor och morfar det är väl tanken.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Ser gott ut :) sov gott !

Svar: Det var riktigt gott också :)
None None

2017-02-12 @ 00:19:04
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0