föreläsningar och plugg....

Skola precis som de varit de senaste veckorna på tisdagar och även två lektioner idag även om jag ett tag inte trodde läraren skulle dyka upp. Stod och vänta i över en kvart innan läraren kom men det var så enkelt att ibland är man inte på rätt ställe, väldigt svårt att hitta därborta där det är nybyggt. Vi hade första föreläsning i gamla delen och sen efter lunch skulle vi va i nya. Jag har ju till och med nästan missat tentan för att vi inte hittat men det blir väl lätt så när man nästan aldrig har några lektioner där. Efter skolan så åkte man hem, har försökt att läsa lite mer i boken men nu har jag fastnat på ett kapitel som jag började med igårkväll och det går så segt att läsa, usch. Man får ta några sidor i taget och ska försöka läsa lite mer innan jag somnar. Kom upp från duschen för ett tag sedan och är redo för att borsta håret och försöka få det lite torrt innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0