Shopping och byte av julklappar..

Idag blev man väckt lite för tidigt för min del men vi skulle in en sväng på birsta idag och man vill ju gå när det är som minst med folk, självklart. Hade fått någon tröja som var för liten så jag bytte storlek samt färg på en tröja och sen fick jag lämna tillbaka en som var för liten och där köpte jag istället en svart stickad tröja som kändes väldigt mjuk och var skön, ingen rea dock men hur ofta hittar man det då. Kollade runt om det fanns något som man eventuellt kunde ha på nyår men det fann jag inte direkt, provade faktiskt några plagg men det föll mig inte i smaken. Hittade dock en kofta som jag tänkte att jag kunde träna eller rida i och den var nedsatt, tummen upp för det. Det har jag letat och fick mig även en av mamma och pappa i julklapp så det blir great. Jag måste väl säga att jag känner mig nöjd med shoppingturen för det kändes som att det var mer bilkö än vad det var folk på affärerna och fick dessutom med mig tre plagg hem och det är ju bättre än inget.
(null)
När klockan börja närma sig fyra var vi iväg till stallet, hoppträningen var framflyttad eller Madicken ridgrupp hade fått hoppa in i tidigare grupper. Så Madicken red Boye i första gruppen och då kom även vi hem lite tidigare idag och det kändes skönt. En stund trodde jag att man skulle bli kvar där hela kvällen men så blev inte fallet och som sagt, det kändes skönt för min del iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0