Julafton - Hoppas ni hade en God Jul!

Det var julafton igår och jag började dagen med att duschade och basta innan man börja göra sig iordning inför jul. Håret torka aldrig så det satt jag bara upp i en knut istället för att locka och dessutom så hade jag fått stått och lockat håret hela dagen, den tiden hade inte jag. På förmddagen fick Mallis öppna några paket och hon verkade nöjd och hon stortrivs att vara under granen. Det är hon som håller koll så att ingen smygöppnar någon dag innan, henne kan man lita på. Åkte till mormor och morfar där vi alltid firar jul och spenderar eftermiddagen/kvällen, åkte dit på eftermiddagen och åt middag och klapparna öppnades mot kvällskvisten någon gång efter nio tiden. Får tacka så hima mycket för alla julklappar till er som inte var med oss och fira jul. Sedan hoppas jag att alla där ute hade det trevligt med nära och kära igår för nu är det ett år till nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0