Tillbaka i sadeln där jag hör hemma!

Som rubriken lyder så är jag tillbaka i sadeln på Kupido och ingen är gladare än mig för det.
Det är på hans rygg jag hör hemma och ser fram emot en termin med nya utmaningar och
kommer att ta vara på alla möjligheter jag får, för gud vad jag tycker om den här hästen!
Det blev en liten lugnare ridtur och det var härligt att vara uppe i sadeln igen för det är något jag verkligen saknat. Klarar mig inte utan hästarna, denna fyrbenta kompisen tycker jag ju om lite mer än alla andra trots att han har sina knasigheter. Han såg några spöken samt en mus eller något liknande som rörde sig på marken, man går aldrig säker så det gäller att vara på sin vakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0