THE FIRST TIME!

Det kunde inte bli en bättre tisdag igår med bästa gänget. Jobb från 8-16:30 och sen hade jag och några kollegor bokat bord på Pinchos. Aldrig varit där tidigare och det var inte dåligt för att vara en tisdag, dagens höjdpunkt utan tvekan. Mätt och belåten efter att ha ätit god mat med trevligt sällskap, har bästa arbetskamraterna och det är lite tråkigt att sommaren snart är slut men det kommer fler. Mina favoriter för denna gång blev sötpotatispommes som var det jag var så sugen på och efter att ha ätit crispy chicken blev det också en favorit och får inte tala om den coola drycken sodapop. Älskar denna godis så jag var ju självklart tvungen att köpa den drycken och det blev ingen besvikelse. Tummen upp för Pinchos och favoriterna från dagen i bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0