Har jag lyckats shoppa?

Ibland lyckas även jag få med mig något hem, nu förvånar jag många. Köpte faktiskt något i alla butiker jag var in på men var bara in på två så finns inte så mycket mer att säga. Först var jag in på skopunkten och trodde faktiskt inte att jag skulle hitta något för det brukar vanligtvis vara så när jag ska shoppa men så såg jag ett par skor. Det var dock inte svarta och jag brukar hålla mig till svart eller möjligtvis vita men också såg jag dem här på bilden ovan och tänkte att jag provar dem och det var inte alls tokiga. När jag väl tagit på mig skorna så tänkte jag även att, det är bra med en annan färg. Så jag är nöjd över dessa skor och det dröjer väl inte allt för länge innan de ska börja användas. Sedan var jag in en snabbis på lager och såg ett par mjukisbyxor typ och dem fick också hänga med hem. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du låter som mig, får typ aldrig handlat något till mig själv..
Men det är väl för att jag vet exakt vad jag vill ha och finns det inte så skiter jag i det..
Så det är sällan det blir något nytt för min del..

Skorna va superläckra!

Svar: Tack. Haha, ja det brukar vara precis som du säger, åker dit om jag vet vad man ska köpa. Denna gång var dock ett undantag men man behöver inte vara orolig att man shoppar upp alla pengar. :)
None None

2017-08-14 @ 14:35:42
URL: http://invoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0