fredag den 18 augusti

Första dagen på semestern eller om man ska kalla det sommarlov. Är iallafall ledig och det ska väl bli lite skönt men önskar mig lite bättre väder än vad denna fredag bjudit på. Jag tog självklart en sovmorgon idag, ingen klocka ställd och visst vaknade jag en gång vid åtte eller något men jag låg kvar och somnade om. Klev upp och åt frukost/lunch och sen blev det en tripp till affären där jag bytte ett par byxor som jag köpte förra veckan. Upptäckte att det sytt med en röd tråd på typ svarta byxor och det var inget jag tänkte gå med så det blev ett lätt beslut att åka och byta. Nu har jag nyss kommit hem från brorsans match och det blev en förlust mot essvik med 1-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0