Ont i kroppen men på bättringsvägen...

Dagen har varit rätt lugn, tog en liten sovmorgon bara för att jag kunde. Har haft lite ont i kroppen, speciellt den vänstra sidan. Har slagit i armen så jag knappt haft någon kraft i den och det var en av anledningarna till att det inte blev någon träning idag. Dessutom har jag haft ont i vänsterfoten, det beror nog på valet av skor i helgen så det får jag skylla mig själv men inte nog med det så hade jag först ont i vaden men sedan övergick det igår till att jag fick ont i knävecket istället. Har inge flyt just nu men det blir bättre och försöker gå normalt, man får ju härda lite smärta ibland. Vi har varit ute och krattat lite här hemma på gården, fixat till lite i en av rabatterna, så lite nytta har jag gjort. Det har även blivit lite plugg, passade på att läsa då det snart är dags för ännu en tenta. Har trots lite ont i fot och ben varit ute och gått lite, inte ett tillfälle utan det har blivit två promenader idag. Blåser lite kallt men annars är vädret bra, ett sånt här väder som man skulle vara nöjd med ifall man ska ut och springa, med tanke på att det inte är någon jätte blåst utan det blåser lite kallt bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0