OJOJ!

Vad hände med gårdagen, helt dött på bloggen. Hur gick detta till egentligen. Det var skola först och främst, tycker väl att det som mest sägs är "ääh.... ähh" aa ni fattar. Det blir jobbigt att lyssna till slut och man blir helt omotiverad men det är bara att gilla läget och bättre en föreläsning än ingen alls, tror jag iallafall. Stallet på eftermiddagen och idag fick även jag en häst att trimma. Red Avalon lite på plan och ville först och främst få honom att ta stöd på yttertygeln och jobbade lite volter i varje hörn i början. Sedan när vi galopperat lite så tänkte jag snabbt dra ihop en övning jag kunde rulla på några gånger, flyttade skänkelvikning på ena långsidan och sedan vände jag rakt upp på andra längsidan, fattade galopp och galopperade ett halvt varv för att sedan göra samma sak åt andra hållet. Efter jag var klar så hann vi se lite hoppträning innan Madicken skulle träna och hade turen att Elin snällt mockade åt mig, tusen tack för det och då hann man se mer av hoppträningen senare på kvällen, tummen upp för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0