Nu får det vara nog!!

Det har snöat igen och marken har blivit vit men man är inte speciellt förvånad för jag antar att man blivit van. Man kan aldrig veta vilket väder som komma skall men jag föredrar att det ska bli grönt på marken och att värmen kommer igen. Inge kul när det är strålande sol ena dagen, vind och regn en dag och sedan snöar det en annan. Det räcker för denna gång och det har jag sagt förut, vem vill ha mer snö. Det blir bara blött och slaskigt. Vi åkte iallafall till stallet och klockan var över tre, vi delade upp ridpasset idag och det gick ju det med. Han var riktigt seg i början och han ville verkligen inte gå framåt men när han väl kommit igång, det är då man vill börja rida egentligen. När vi kommit igång så red jag på en fyrkant och red framdelsvändningar. Imorgon blir det inget stall men i helgen är det jour igen men ingen heldag men däremot två pass, ett på lördag förmiddag och ett på söndagmorgon. Får se om man får ut någon häst till skogs på lördagen om orken finns så att säga.

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

härligt med snö!

GLAD PÅSK
KRAM

Svar: Ja om det hade varit december, nu vill man ha sol och värme. Detsamma😊
None None

2017-04-14 @ 15:13:26
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0