Det händer jämt!!

Det händer jämt, varenda dag så går hårsnoddar sönder och det är tur man ibland lyckas få med sig en extra eller två. Tänkte att jag skulle fläta håret påväg in till skolan idag, gjorde två inbakade flätor men klart den andra snodden spricker. Man kan ju undra vad folk ska tycka om man går med halva håret uppsatt och ena utsläpp, det kanske är en trend jag inte vet om eller ska jag skapa en. Som tur va hade jag med mig fler snoddar så fick ihop två flätor tillslut. Idag blev det en längre skoldag än gårdagen, hade föreläsning i nästan två timmar och sen fick man invänta "workshopen" som egentligen var rätt onödig men vi har hunnit pratat lite om PM2 också. Det är väl egentligen ingen som har någon koll vad vi ska göra men det ska nog gå, har ett hum om hur jag vill ha det iallafall. Har påbörja en enkät som ska skickas ut, det är ju lite kort om tid så vill bli klar så fort som möjligt med den.
Efter skolan vet jag inte vart tiden flög iväg, jo men som jag sa, har påbörja en enkät och kollat runt lite på kvantitativa PM, hur det är uppbyggd. Sedan åkte man till stallet någon gång efter halv fem, gjorde klart allt till Boye och red ut det sista jag gjorde. Boye kändes riktigt fin idag, tyckte han blev mjuk i båda sidorna och var väldigt lugn fram till att vi mötte hästar påvägen hem. Då blev det en väldans fart på Boye och han fick upp farten rejält påvägen tillbaka till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0