tOrSdAg & FrEdAg

Torsdag - skola efter lunch i ungefär 2,5 timme istället för tre, super skönt då man inte var helt fräsch i huvudet men det var iallafall lite som gick in, bättre än att inte fått in något alls. Vi hade föreläsning men fick även lite uppgifter mitt i som vi fick jobba med så man fick inte bara sitta och lyssna utan fick lite uppgifter att göra. Det var lättare sagt än gjort, tar ett par uppgifter innan man kommer in i det. På kvällen blev det stallet, hoppträningen inställd men syrran och Linnea hoppade lite ändå för med Boye & Danne, själv stod jag på marken och blev jag banbyggare åt dem.
Fredag - Sovmorgon, självklart tog man det och man åkte till skolan vid ett ungefär då vi hade drop in kan man säga. Nä men vi hade ingen föreläsning eller så, det var frivilligt men ibland kan det va bra att komma på skolan och få lite gjort och även kunna få hjälp när det behövs. Lättare att jobba tillsammans än själv och bra att kunna jämföra lösningarna med varandra så man inte gör helt kaos på alltihop. Har väl fyra verifikationer (uppgifter) kvar att göra och sen ska allt in i visma. Det är lite svårt att hitta rätt konto kan jag tycka, finns lite för många att välja på, känner att jag kan elelr vet vilken första siffran ska vara och det är ju en början iallafall. Inget stall idag utan fick bli en plugg dag, närå men sedan har brorsan och Elin varit här, vi käkade tacos och på kvällen såg vi idol, felix åkte ut men man hejar väl på killen som kommer härifrån. Vill se Oskar i final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0