s j u k

Åkte på en förkylning i helgen, låg hela söndagen och måndagen i stort sätt om man tänker bort de två timmarna jag var på skolan. Känner mig inte lika dålig idag men är väldigt slut i koppen och snorig, tur man har kissen som ligger och gosar med en. Det verkar som att jag är på bättringsvägen och hoppas att jag orkar rida imorgon, har inte blivit något stall för att jag helt enkelt inte har orkat men jag håller tummarna på att jag kommer iväg imorgon. Det är ju lättare sagt än gjort att stanna hemma för stall och ridning. Man har tur som inte har haft något mer i skolan, varit ledig idag och är även det imorgon så det känns ju bra. Får hålla tummarna att huvudet orkar med på torsdag. Därav usel uppdatering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0