Vi är laddad!!

Om vi är laddad, vi kan nog inte bli mer taggad än vad vi är just nu eller är det bara jag, hästen lär tagga till när dagen är kommen och om han inte är det än så kommer han hinna bli det, vi ska leverera nästa helg. Det ska bli enormt kul att få tävla lokalt igen och det är ungefär en vecka kvar, vi är mer redo än någonsin. Gårdagens ridpass gick riktigt bra, Kupido kändes bra redan från start. Han var precis där jag ville ha honom och lyssnade, de missarna vi hade igår var helt på mig. Måste ha igång galoppen nu när han blivit lugnare så vi inte tappar flytet. Imorgon blir det ett till ridpass på Kupido men inte nog med det så blir det hoppträning ikväll också fast med en annan häst, hoppträning för mig och Boye. Vår första träning tillsammans så det ska bli riktigt roligt, hoppas han är pigg och lika taggad som jag. Det har blivit lite markarbete/hoppning nu det senaste dagarna och det är bara så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0