Dag 1, Dressyr KM

Det var lite velande mellan om jag skulle knoppa eller om jag inte skulle göra det och hur det blev med den saken kan ni se på bilderna, blev nämligen inga knoppar tillslut. Red fram honom på ett liknande sätt som jag gjorde i onsdags men han var lite segare än vanligt och på banan blev han lite spändare men han visar inte det på samma sätt som Kupido gör, vilket ger oss en hyfsad poäng ändå gentemot om det varit Kupido. Första dagen av klubbmästerskapet är alltså över och vi lyckades åter igen kamma hem första platsen i dressyren, stora Ricken kan man alltid lita på. Det har gått bättre men är självklart nöjd med första platsen, ser man på det så hade det inte kunna gått bättre men önskar att framförallt jag hade kunna varit lite mer avslappnad så hade nog även hästen varit det under hela programmet men än procent på 66% är inte så dåligt. Med alla förutsättningar ska vi ge allt imorgon och försöka kamma hem ytterligare två bra och fina placeringar. Vill leverera på hoppningen iår!

Kommentarer
Postat av: Lillemmish

fin bild =)

Tävling pågår i min blogg

Svar: Tack :)
None None

2016-11-20 @ 12:12:51
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0