Boye trimmad√

Vädret var inte så himla kul att rida ut i, så vi valde att trimma lite i stora manegen och det var ju tomt i ridhuset, alldeles perfekt så här en tisdags eftermiddag. Vi jobbade serpentiner och sedan öppna på ena långsidan, farten eller framåtbjudningen kom efter vi värmt up och tyckte han blev piggare mot slutet, tummen upp för det. Han var hel klart lite piggare än vanligt, han var seg i början men det blev bättre och bättre tyckte jag och det var ett bra ridpass både för hästen och mig. Höll bokstavligen på att dö efter men det blev ett kortare träningspass här hemma också, innan jag hoppade in i duschen. Två flugor i en smäll och det var ett tag sen jag körde lite övningar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0