black friday...

Idag klev man upp tidigt bara för att åka in på birsta när det skulle vara som lugnast. Hade sett en klänning på internet och jag tänkte att färgen egentligen inte spelade någon roll, den fanns i både röd och svart. Jag föredrar svart men tyckte även den röda var okej. Så jag åkte till birsta med ett hopp om att hitta denna klänning i butiken men det var väl självklart att den inte kommit ut i butik och eftersom man är ute sista minuten så har jag inte tid att beställa utan var tvungen att köpa någon annan helt enkelt. Det var lättare sagt än gjort men jag tyckte inte att jag hade någon fin klänning som jag kan ha imorgon då vi ska iväg på fest. Moster har fyllt år. Jag fick ta och köpa den bästa jag hitta och det blev en helsvart klänning som inte var alltför kort utan gick väl nästan förbi knäna har jag för mig. Dessutom var den nedsatt  eftersom det var black friday. Är sugen på att åka dit något mer i helgen för att hitta lite nya toppar men då ska man ju ta sig dit också. Har tyvärr ingen bild på klänningen jag köpte och har målat naglarna nyss så därav skippar jag den och visar den jag hade kollat ut istället. Gillar att jag typ bara har två färger på alla klänningar jag äger och antingen är klänningen vit eller svart bortsett från balklänningen som har färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0