Bambi på halt grus

Klantig punkt se beskriver väl mig rätt bra igår, eller egentligen kanske jag inte var klantig men jag bokstavligen ramla i backen idag. Jag och syrran hade varit på lager157 för att sedan åka in på birsta och kolla, var även stensäker på att jag skulle komma hem med några plagg idag men vad händer. Jo bi var som sagt på lager men hittade inget köp så vi gick ut och tänkte åka vidare mot birsta, jag går mot bilen och plötsligt känner jag hur jag tappar fästet och skon typ bara rullar på gruset. Jag dröttar i marken och Madicken får typ tag i jackan och första tanken är ju typ. Nej jag får inte förstöra byxan och inte heller nyskorna men det klarade sig bättre än händerna, dem fick ta smällen. Blev inge markvärdigt mer än att jag blev helt svag i armen och hade ingen kraft, blev även lite yr, syrran insisterade på att åka hem och tvätta av mig för att sedan göra ett försök till att åka in till birsta. Tvättade rent såren, försökte få bort allt grus och det är bara några skrubbsår så jag överlever nog. Vi åkte in till birsta men mådde inte vidare bra så det blev ingen shopping för min del trots allt.
När vi kom hem från birsta skulle man fortsätta med skrivuppgiften som vi trodde skulle in den 29/11 klockan 00.00 men tydligen så var det inte så, den skulle nämligen in en dag innan, så fick in den igår strax innan tolvslaget. Vi hann i tid men det roliga är att det står även att den ska vara inne klockan 12:00, alltså idag. Det är kaos och frågan är, vad går man efter, det som står, det som sägs, jag har ingen aning men när det står två olika saker och hon säger en tredje. Då vet knappt jag var man ska gå efter men det blev lite sress men det är då man får mest gjort på uppgifterna känns det som, sista dagen. När jag fått ordning på skrivuppgiften och skickat in den så passade jag på att lämna in den tredje individuella uppgiften också. Då är allt gjort bortsett från tentamen och all rättning vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0