50-års fest

Igår var det dags att fira moster som nyligen fyllt 50 år. Så man kan väl säga att det tog några timmar att bara göra iordning sig. Började med att duscha när jag verkligen hade vaknat och sminkade mig nästan på direkten och på tal om att fixa håret, tar väl endå den mesta av tiden. Det tar väl alltid några timmar för mig att locka håret och det blir ju ett antal lockar vill säga och typ en halv flaska hårspray för att dem ska hålla sig hela kvällen. Lockarna höll och nu dagen efter är man slut i kroppen. Tillbaka till festen så började vi med lite mingel innan det blev dags för frågeslinga där vi skulle gissa vem som skulle vinna kommande tävlingar. Vi åt italiens mat, det var plockmat så man fick ta det man kände för. Vi hade det trevligt, åt och snackade och sen blev det dags för tävlingarna. Tävlingen jag skulle delta i vad den första och vi skulle rulla ut en rulle med toapapper så fort som möjligt och tyvärr tog jag inte hem det. Blev ingen vinst varken i den eller på frågeslingan. Mot kvällen så blev det dans på hög nivå  och vet inte vad klockan riktigt var när vi lämna igårkväll men vet att det var efter tolvslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0