Vila i frid älskade Meicie❤

Älskade Meicie, jag älskar dig till tusen & du kommer alltid att vara den bästa hunden,
ingen kan någonsin ersätta din plats.
11/11 2004 - 27/5 2016 Världens finaste och underbaraste hund har nu lämnat oss, jag är oerhört glad över alla de år vi haft tillsammans även om tårarna rinner som aldrig förr. Meicie är värd alla tårar jag fäller. Jag och hela min familj är lyckligt lottad som har haft henne i över 11,5 år, tjejen var stark men nu var det dags att säga hej då. De trodde inte att hon skulle bli så pass gammal, hon levde på övertid och vi får vara glad för de år vi haft med henne och hålla kvar vid minnena. Livet är så otroligt tungt just nu, jobbigast är det hemma och vara bland folk, se andra hundar osv. Det finns så mycket som påminner om henne i huset, så det är inte lätt att hålla tårarna tillbaka. Det känns som hela vårt hus är tomt utan henne, ingen Meicie det är en stor omställning. Nu när man kommer hem är det ingen som ligger vid dörren och väntar på att man ska komma, det finns ingen Meicie. Ifall man var sjuk, ledsen eller bara nere så kunde hon ligga bredvid en, en hel dag och bara finnas där och trösta en. Agillity på sommaren och alla bilturer som hon älskade, visade man med händerna "ratten" som vi sa, då visste hon att vi skulle åka bil. Få inte tala om mosbrickorna som hon fick vid födelsedagar, det uppskattades mycket. Vilken kämpe hon har varit alltså, allt hon fått gå igenom med alla problem hon haft, jag beundrar hennes styrka. Sanningen är att hon har varit stamkund hos veterinären från att hon var valp, det har varit allt från öron, blodkroppar och anfall men nu hade knölarna på henne växt på bara någon dag. Lilla hjärtat förtjänar inte ett liv om hon kanske har ont eller kommer få ont så småningom. Så tråkigt att det slutar här, önskade att hon hade varit frisk och kry för att vara med oss i ett par år till men så är inte fallet och detta var helt klart det bästa vi kunde göra för henne. Allt för att hon inte ska få lida och hennes bästa är ju vårt bästa och vi kommer att mötas igen, det ska vi! Meicie förtjänar att ha ett bra liv och jag hoppas hon har det bättre nu. Hon var och är en av familjen och det kommer aldrig att förändras, mitt hjärta är i kras. Kan fortfarande inte riktigt förstå att hon är borta men jag vet att det var för hennes bästa och det är det som räknas. Meicie kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, bästaste Meicie du är värd det bästa. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vi komma aldrig att glömma dig, du lever kvar i våra minnen för alltid!❤ 
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same!

Kommentarer
Postat av: my

<3 <3

Svar: ❤️
None None

2016-05-29 @ 22:13:19
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0