Två nya hästar, Melizza har åkt..

När vi kom till stallet så red jag Tibor, skrittade fram ute i skogen och travade och börja jobba honom på plan. Avslutade sedan i skogen också med lite mer trav och lite galopp. En super snäll Tibor som tyckte det var roligt att komma ut och galoppera, tro om det finns en snällare häst? 
När det var tid för teori så blev det fika och lite snack om nytt kortsiktigt mål. Vi pratade lite önskemål om nya klubbkläder, jag skulle gärna vilja ha en väst att ha på stallet. Sedan var vi också inne på att vi gärna skulle vilja ha en clinic på ridskolan. Inget bestämt utan bara lite önskemål sedan kom det fram vissa andra också.
Som rubriken lyder så har det kommit två nya hästar, eller rättare sagt en ponny och en stor häst, plus att ponnyn Melizza har fått åkt tillbaka till Sven-Inge i samma veva. Så in med två nya och bort med en och vi får hålla tummarna att Melizza får det bra. Vi får se om dessa två blir något till ridskolan, sett filmer på dem båda men jag säger inget förrän jag sett dem här.
Önnarps Melizza, Isabellfärgad här ovan!
Nya ponnyn som ersatte Melizza, ovanför
Nya hästen som ska ersatta *** antar jag, nedanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0