Tårarna bara rinner

Det var lite extra jobbigt att gå på skolan idag även om det inte var för en heldag utan bara för drygt en timme. Jag övervägde ett tag på att stanna hemma för att jag helt ärligt inte orka men kändes dumt att va hemma när jag bara gått 1 dag denna vecka. Slängde på mig några kläder, tog kepan och pappa skjutsade bort mig, la på ett smile och bara försökte verka glad. Tydligen funkade det, då det trodde man var ute sent igår men så är verkligen inte fallet men jag bryr mig inte vad dem tror. Har sovit pissdåligt, typ gråtit mig till sömns och skulle inte förvåna mig om jag gör det inatt med. Orka inte skriva något mer ikväll, kanske berättar mer imorgon om jag orkar. Hoppas ni mår bättre än mig!
Mallis vill också va med på en bild, finaste katten, älskar djuren till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0