söndag och måndag...

Söndag
Det blev lite sömn efter balen, stannade kvar tills att verka dö ut typ och vet inte riktigt när jag var hemma men klockan hade rullat iväg och var mellan fyra fem när jag gick och la mig. Vaknade inte så jätte sent utan någonstans mellan tio elva tiden, trodde jag skulle va mycket tröttare än vad jag var. Jag trodde även att jag skulle ha mer ont i fötterna än vad jag fick, hade mest ont i någon enstaka tå bara annars så var det inte så mycket smärta. Det gjorde ju ont och stå och dansa i klackar just där och då men inget efter. Iallafall söndagen blev rätt chill har jag för mig. Vi åkte först upp till stallet en sväng för att brorsan skulle hämta bilen och sen hem och bytte om. Brorsan och Elin kom hit och fika, åkte upp till farmor men dem var inte hemma så då åkte vi till mormor för att fira henne på morsdag. På kvällen vid sju så var vi upp till farmor och fika/fira henne, sen hem och chilla. Elller faktiskt så körde vi lite land och stad, vilket var längesen sist.
 
Måndag
Idag är det tio dagar kvar till studenten, det är ganska nära nu alltså. Jag har inte fattat det och en del av mig vil knappt sluta skolan, det finns en trygghet i att veta att man ska upp till skolan fyra gånger i veckan. Just nu är skolan chill, vi har inget arbete igång utan idag körde vi bara kahoot på svenskan. Vi fixade lite inför studenten med lakan och så, ett av fyra är klart. Efter skolan åkte jag raka vägen till mormor som fyller 80 år idag. Där var jag fram till klockan fyra och åkte hem en snabbis och bytte kläder. Åkte tillbaka dit och fortsatte fira henne. Nu har vi nyss kommit hem och jag håller på att funderar hur morgondagen kommer bli. Jag har studentfotografering klockan 8.10, 9.20 har jag körlektion och klockan 14 börjar min historia och enda lektion på hela dagen. Så något att göra finns det alltid, kanske blir lite tid för serier också eller lite plugg inför körkortet vore kanske bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0