FRI FRÅN NATIONELLA!

Gick ju kalas fint det här. Åkte till skolan till tjugo över nio för att hinna skriva ut papper inför mitt tal och fyllde i blanketten i sista minuten som skulle lämnas in. Fick köra som nummer två, otroligt nervös att jag helt ärligt bara ville kubba därifrån. Skakade något fruktansvärt och tappade bort mig helt när jag kollade på publiken men det hade tydligen inte märkts och det hoppas jag stämmer. Det sägs ju att det låter eller ser mycket bättre ut än vad man själv tycker, får hoppas på det för enligt mig gick det S Ä M S T. Det var skönt att få det överstökat och nu känner jag mig fri från skolan, har inte direkt något i matten som ligger och tär på mig och likaså i svenskan nu, det är väl bara i historian som jag kan tänka mig att vi får någon uppgift. Matten ser ut att bli inställd men vi skulle få svar angående det, det var en lärare som ville ha oss om hon visste vad hon skulle göra. Annars har man en lektion imorgon och det känns nice. Om två timmar eller lite mindre så åker vi upp till stallet och rider och fixar åt hästarna. Måste även prata med bossen gällande Tibor, om han ska fortsätta ridas eller om han är redo för att gå lektion. Får höra vad hon tycker, han känns fräsch, pigg och väldigt glad. Vi har nu galopperat ett tag med lite mer för varje gång. Undviker fortfarande att rida honom på böjt spår, så det är mycket korta sträcker, lite mer som intervaller han har fått travat samt galopperat.
Som ni ser på bilden så har jag varit och spelat frisbeegolf eftersom Issa så gärna ville åka och spela. Hade ju endå bara talet i skolan idag så efter vi var klar med det. Stack vi ner till thaien och åt buffé som en belöning och gott var det, som alltid och blev verkligen proppmätt så att jag mådde illa. Efter vi ätit åkte vi först hem en sväng till Issa och sen ner till banan eller vad det kallas. Andra gången jag spelar och mitt bästa rekord för dagen blev tre kast. Så jag kom inte sist iallafall trots att jag inte riktigt har koll på vart frisbeen flyger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0