Ändrade planer, skola först sen stallet...

Tanken var väl egentligen att vi skulle åka upp till stallet innan min enda lektion börja vid två. Så blev det iallafall inte utan istället blev det historia först och efter skolan åkte jag upp till stallet. 
Vi red ut och klarade oss helt ifrån regnet, faktiskt ett bra väder att rida i. Vi red först ute i skogen och lite efter vägarna innan jag gick in på plan och trimmade lite också. Boye var pigg och han behövde få ur sig lite energi efter ha haft lite överskottsenergi de senaste dagarna. Efter allt var klar i stallet kollade vi lite på Maggan träning och lite på ridskolan. Nu är man hemma och fått i sig middag och det är dax att se lite serie tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0