5 maj och stålande sol...

Man vaknar upp och har inte riktigt koll vad det är för dag men torsdag är jag nu medveten om att det är men det blir så knas när vi inte red lektion igår. Familjen har typ haft en slappar dag och vi har inte gjort något här hemma, vilket är hur skönt som helst. Åkte upp till stallet vid halv två kanske och red ut i skogen på Boye som var pigg som bara den. Han hade energi som tio hästar tillsammans men bättre det en ingen energi alls, de är kul när dem är pigg och pepp för att springa. Efter stallet jobbade jag på min bränna som jag måste bättre innan balen som snart är dax och sen blev det bad och mys. Nu ska jag försöka ta tag och skriva mitt muntliga nationella som är på måndag, känner att jag förskjuter det och får det aldrig gjort. Känns bra att jag knappt bestämt mig för vilken tes, alltså jag vet inte hur det här kommer att gå. Någon som har tips på vilken tes man ska ha, dessa är sådana man får välja och temat är små och stora språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0