utvecklingssamtal...

Veckan fortsätter att rulla på och kan inte säga att det var någon skola idag heller för min del men jag åkte dit en sväng för att ha utvecklingssamtal. Fick prognos om hur jagligger betygmässigt och det var väl inget som jag inte redan visste så att säga. Inget kom som en chock, sedan såg vi att det har blivit något fel i mitt system. Saknar ett betyg gentemot vad jag ska ha för poäng men det har blivit något fel som mentorn min skulle försöka prata med syon om. Vi får se om det blir något stall för mg idag, har inte riktigt bestämt mig men tror inte det. Vad jag vet så har jag inget som jag måste göra där så det är lika bra att vila upp sig inför helgen då det blir jour. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0