Pigg och pepp👊

Idag Àr man alert för strax efter nio tiden Äkte jag upp till stallet för att vid elva har jag hopptrÀning. Har verkligen sett fram emot detta, det var lite osÀkert vem jag skulle ha men fick Kupido. Ingen Àr gladare Àn mig. Ett tag funderade jag pÄ om jag egentligen skulle tagit Lagos, det var lÀngesen nu och Àr sugen pÄ att rida honom igen. Sist jag red honom var alldeles för lÀngesen men Àr sugen pÄ att tÀvla honom pÄ en klubbis igen, han var ju sÄ duktig pÄ hans första. Tur jag inte valde Lagos', dÄ kanske jag inte fÄtt Kaupido. Jag hade gissat pÄ att jag skulle fÄ hoppa Rick, blev bara gladare med att fÄ Kupido sÄ jag ska inte klaga.
IgÄr innan jag gick och la mig och lÀste ett kapitel ur Zlatan sÄ blev det lite kort. Det var ett tag sen man spela och det Àr ju typ alltid lika kul att spela kort. Det blev ett spel av femhundra och att jag vann var ju ingen surprise. Skoja, jag ska inte skryta. GÀllande boken sÄ fÄr jag verkligen inte strunta i att lÀsa den varje kvÀll, jag bara mÄste men i land kÀnns det som att jag ska belönas med en kvÀll utan lÀsning. FörstÄr verkligen inte folk som kan lÀsa ut böcker sÄ himla snabbt. Jag har alltid haft i Ätanke att boken jag lÀser mÄste finnas pÄ film men Zlatan finns det ingen film av Ànnu iallafall sÄ det Àr ett framsteg mÄste jag sÀga.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

HĂ€rligt :)

Svar: AjjĂ€men och det blev en lyckad hopptrĂ€ning👍😊
None None

2016-03-11 @ 10:57:34
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0