Nu har jag PÅSKLOV!

Ni kanske redan har fått påsklov men nu kan jag också säga att jag har lov, f i n a l l y. Känns skönt att få lite lov igen för sportlovet bara flög iväg men detta lov börjar väl på ungefär samma sätt. Har jour till helgen, igen men inte hela dagar utan det är uppdelat i tre olika pass. Morgon, lunch/middag och kväll, såklart har man ju mitten passet vilket resulterar att man måste fodra (höa + krafta) mer än en gång plus intag av alla hästar. Det är det längsta passet men det ska nog gå, man slipper ju mocka och det är otroligt skönt för det är ju det som man tycker är drygast. Så i helgen blir det lite jour men tänkte även passa på att rida, då vi endå är däruppe på stallet. Så det ska bli kul. Jag har Kupido fram tills på måndag om inte något annat uppstår. Vi har ju Tibor som också rids igång lite försiktigt men när det passar och vi är där får han motioneras lite. Sen har vi ju Boye mån-onsdag, så i helgen kanske Tibor och Kupido får en uteritt om, Kupido har modet att gå först eller om man har någon modig häst med oss.
Denna dag kan ha varit rätt onödig, på matten gjorde vi lite problemlösningar. Lite roligare än att jobba i boken men inget man missa direkt. Sedan på svenskan var det ju inte direkt så att vi tog närvaro eller så utan vi gick och åt på svenskan och sedan satt typ rakt upp och ner. Det blev lite läsning i boken och sedan på gymnasiearbete tiden så pluggade vi inför historian. Historiaprovet gick väl bra måste jag säga, skrev på alla frågor och det kändes bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0