Jour idag med

Det var klubbtävling och jour igår, idag är det bara jour och förhoppningsvis finns det något man kan kolla på när vi ska invänta tiden att slå tre för att hästarna ska få komma in. Hopptävlingen tog slut strax efter tolv igår tror jag och sen var det dött i ridhuset. Någon enstaka som red på eftermiddagen, jag hoppade i lilla medan det var en häst i stora också. Efter att vi var klar med jouren så blev det lite familjetid och vi bada eller jag bubbla rättare sagt den större tiden. Passade på att ligga i bastun, kände mig lite frysen men jag hoppas inte att jag blir sjuk. Så man kan ju säga att man laddade upp inför denna dag och det är dax att åka mot stallet nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0