HTGAWM S2 E13

Det blev lite oboy igår till serietittandet, vet att det blir lite många inlägg om serier. På lovet har man eller kan man ta sig lite mer tid till att kolla på serier. Idag får jag se en annan då jag sett ikapp How to get away with murder nu.
Kände mig tvungen att se de två senaste avsnitten igår som låg ute på dreamfilm, så nu är det vara at invänta att nästa ska komma ut. Avsnittet avslutades med en cliffhanger. Det var eller är inbrott i en av elevernas lägenhet och det slutar med att en person nära vän till eleven (hoppas man kan säga så) blir attackerad i lägenheten. Varför denna vän kliver in i lägenheten ska jag låta va osagt för ägaren eller den bosatte var inte hemma. Det var ju så att man såg tydligt att det var någon i lägenheten men det var inte riktigt rätt person. Vi blir ovetande om hur detta går men jag tror starkt på att hen kommer överleva. Dock kommer det inte bli smärtfri. Det är ju inte bara ett avsnitt om slutet utan dettahönde ju typ sista fem ministrarna.vi får veta hur Wes  mamma dör. Det var min första tanke som var rätt trots allt, ibland får man en känsla att man bara vet svaret. Sedan har vi sen lurige Bonnie, det man får se av henne i slutet av det här avsnittet hade jag aldrig förutsett. Visserligen trodde jag att det skulle spridas men inte att det skulle avslöjas genom att smyglyssna genom mikrofoner typ. Man får läsa emellan raderna ibland när jag skriver om avsnitten och det är på grund av att jag inte ska spoila alltför mycket. Det kanske finns folk som ser eller skulle vilja se denna serie, jag tycker att ni bör se den om ni inte redan gör det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0