How To Get Away With Murder S2 E11

Snart sett ikapp How To Get Away With Murder. I januari när jag börja såg denna serie så kunde jag bara se första säsongen men nu har säsong två också kommit ut så att jag kan kolla, hittills finns det tretton avsnitt att se och jag har nyss sett klart elfte. Tror de är två avsnitt plus de två jag måste kolla innan det är säsongsavslutning, för det var nämligen femton avsnitt i första säsongen så det borde vara lika många nu också. Det ska ju komma en säsong till också och jag är väldigt nyfiken vad som kommer att hända då, om det fortfarande handlar om de senaste som hänt nu, i säsong två.
*Varning för spoilers* 
I detta avsnitt så är det nästan inga som är sams utan det finns lite grupperingar om man kan kalal det så, eleverna har tappat förtroendet för Annalise och kan väl säga att hon känner desamma om dem, det är ömsesidigt. Det är typ Frank som inte har något agg mot någon om jag får uttrycka min synpunkt på det hela men han gör ju allt för sin ledare eller vad man ska kalla henne. Han är trogen till Annalise mer än sin så kallad flickvän, vem hon är ska jag låta va osagt men ni som ser serien förstår vem det är. Frank bär en hemlighet som han nu är ensam går och håller inom sig, denna stora hemlighet delar han med sig. Egentligen skulle jag inte säga dela men han tvingas på ett eller annat sätt att säga den eftersom han får ett ultimatum. Han har under säsongen upprepa typ att, om du visste alla hemska saker jag gjort... Tjejen blir anklagad för att ljuga medan han ljuger på samma sätt, de spelar på samma sätt fast på olika nivåer typ. Det är inte allt som sker utan självklart är det fall som ska lösas. Wes blir inlagd på ett psyk för att han skämtade om att ta sitt eget liv efter att han haft ett samtal för att få sömntabletter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0