Hemma och tror du jag ljuger?

Jag är hemma nu efter att ha varit och firat min moster (Bettan) som fyller år om någon dag. Vi blev bjuden på lite påskmat och sedan mot kvällen blev det lite fika, tårta och det var gott. Mätt och belåten sitter jag hemma nu. Här hemma har jag landat framför datorn och fastnat, tänkte nämligen kolla på premiären av Tror du jag ljuger som hade sitt första avsnitt idag klockan nio. Men jag missade det då jag var på fest så nu passar jag på att kolla och jag hoppas att det är ett bra program eller ett roligt, det är nog ett bättre ord. Det sägs ju att det ska vara ett underhållningsprogram så vi får se om det får en att skratta med andra ord. Johan Rheborg och Glans är ju med och det brukar ju vara några som kan få en att skratta, sedan var det några andra lite mindre roligare om jag säger så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0