Film utan ljud 28/2

Efter nästan en månad så har jag lyckats fått ut vår runda ifrån hemmatävlingen 28 februari. Däremot är den helt oredigerad och utan ljud och det är för att jag har fortfarande inte fått filmen till min dator och kan därav inte redigera. Ljudet tog yt bort för att Adele spelades under min ritt. Angående min runda så ser ni att det blev väldigt tajt på femman och han tar ett till språng men det får man fixa till nästa gång. Han sköttes sig väldigt bra om man jämför hur mycket han egentligen vill sticka iväg emellan och efter hinderna. Nu är han ju under igångsättning eftersom han inte var fräsch förra måndagen då han longerades. Han travade bra i vänstervarv men när de bytte varv till höger så såg han inte alls nå vidare bra ut. Nu i efterhand har jag fått höra att han hade varit löst tidigare på dagen och troligtvis gjort något då. Gunnar har kollat honom och inget fel så idag fick han ridas. Skrittjobbade honom lite i manegen och han var väldigt lugn för att ha vilat en hel vecka. Vanligtvis brukar han vara riktigt taggad när han sätts igång. Rädd fölr minsta lilla ljud och så vidare men idag var han lugn, jobbade honom lite lång och låg, han kändes fin och framförallt fräsch.

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Vilken fin kvalité på galoppen han ser ut att ha! :)

Svar: Tack :)
None None

2016-03-22 @ 21:48:56
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0