F r e d a g 2 5 m a r s 2 0 1 6

Idag är det fredag och den är snart slut, har inte hunnit blogga något idag men vet inte vart tiden har flygit iväg. Loven går alltid snabbt och att det redan har gått en dag redan känns alldeles för tungt, hinner knappt blinka tills jag är tillbaka i skolan igen. Tog och sov ut till nästan 12 tiden idag och klev upp gjorde inte så mycket. Har hunnit städa mitt rum, dammsugit och fixat lite men det är saker kvar att göra. Städat lite mer i huset men inte nå jätte stort eller så. Jag kan inte påstå att jag tycker det känns som att det är fredag, inte direkt men skönt att vara ledig och man njuter så mycket man kan. På eftermiddagen åkte jag och träna eller jag simmade lite, körde några länger med bara armar och varierade och gjorde likadant fast jag simmade bara med bena istället. Körde även lite pull ups, det var inte nå jätte avancerat men skönt att röra på sig litegrann. Sedan när jag kom hem blev det lite sallad till middag och senare på kvällen såg jag lite smått på let´s dance, tyckte det var tråkigt att Johan åkte ut. Han hade gärna kunnat stanna men hejar på Nassim al Fakir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0