Balklänning sökes...

Jag har ägnat lite tid till att kolla eller leta efter en balklänning och det är lättare sagt än gjort att hitta någon. Tiden går väldigt fort nu och det är inte så himla länge kvar tills att det är bal och ja, jag har nämligen redan biljett eftersom kompisarna hade väldigt bråttom med att köpa av någon anledning. Idag har jag bland annat varit in på missydress och kollat lite. Visst ser man vissa man skulle kunna tänka sig men jag vill inte ha någon klänning som kostar över tusenlappen, klänningen kommer användas en gång och inget mer, den komma bara hänga i garderoben efter balen, precis som min förra klänning. Den är ett bra exempel på hur många gånger jag kommer att använda den, så ifall någon är sugen på att köpa min gamla klänning, inför bal eller någon avslutning eller event, hör av er. Storleken är smal och färgen är typ orange. Just nu kollar jag själv inte på färgen utan, bara hur själva klänningen ser ut, efter jag hittat en klänning så ska jag sen försöka klura ut vilken färg jag vill ha samt passar i. Har inte någon färg på rakarm som jag vet jag ska ha precis men jag vill ha en färg jag tycker är fin och det får inte vara någon liknande färg som jag hade i 9:an. Att försöka hitta en klänning som inte är så lik den, tycker många klänningar påminner om min gamla och då uteslutar jag dem direkt. Man vill ju lixom hitta en finare nu, det har ju gått tre år och man vill ha allt annorlunda. Jag var helnöjd med denna i 9:an då vi hade vår "bal" eller avslutningsmiddag och den är i fint skick.
Gud vad tiden går fort, saknar faktiskt mariedal litegranna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0